Luottamusmiesvaalit

Oletko SuPerin varsinainen jäsen, haluat oppia uutta ja olet kiinnostunut yhteisten asioiden hoitamisesta? Onko auttaminen ilosi ja uskotko yhteistyön voimaan? Valmistaudu asettumaan ehdolle syksyn luottamusmiesvaaleihin! Luottamusmiehet ovat liiton ja ammattiosaston tärkeimpiä tukipilareita.

Luottamusmiehehiä valitaan sekä Lappeenrannan kaupungin työntekijöille että EKSOTE:en kaudelle 2019-2022

Lappeenrannan kaupunki:

• 1 osa-aikainen pääluottamusmies (0,5pv/vk)
  • 1 luottamusmies, varhaiskasvatus

Lappeenrannan kaupungin luottamusmiesvalien ehdokasasettelu on päättynyt. Ehdokkaita tuli yksi kappale molempiin paikkoihin joten ammattiosaston hallitus vahvistaa valinnat 20.11. vaalikokouksessa. Luottamusmiesten nimet kaudelle 2019-2022 ilmoitetaan tämän jälkeen ammattiosaston nettisivuilla ja Facebookissa sekä toimitetaan tiedoksi työnantajalle. Yhdysjäsenenä kautta tulee tieto työpaikoille.

EKSOTE

Koko Eksoten alueelle:

• Päätoiminen pääluottamusmies 2kpl

Lappeenrantaan (ao 714):

• Kotihoito resurssipooli + yöpartio + turva-auttajat 1 kpl - 1 hakemus
  • Kotihoito Lpr keskusta-pohjoinen 1 kpl -
  • Kotihoito Lpr keskusta-eteläinen 1 kpl -
  • Kotihoito Lpr itäinen 1 kpl -
  • Tehostettu palveluasuminen + palveluasuminen 2 kpl - 1 hakemus
  • Akuutti + kuntoutus 1 kpl -1 hakemus
  • Perhe- ja sosiaalipalvelut 1 kpl -

EKSOTEN luottamusmiesvalien ehdokasasettelu on päättynyt. Pääluottamusmieheksi tuli hakemuksia tuli 4kpl, joten tästä järjestetään äänestys. Luottamusmies paikoille tuli hakemuksia yllä olevan mukaan, tarvittaessa ammattiosasto järjestää täydennysvaalit jos ehdokkaita saadaan. Valinnat vahvistetaan vaalikokouksessa 7.12. 2018. Luottamusmiesten nimet kaudelle 2019-2022 ilmoitetaan tämän jälkeen ammattiosaston nettisivuilla ja Facebookissa sekä toimitetaan tiedoksi työnantajalle. Yhdysjäsenenä kautta tulee tieto työpaikoille.

ÄÄNESTYS

Äänestys tullaan suorittamaan maanantaina 3.12.2018 klo 11-16 välillä Armilan terveyskeskuksen luentosalissa. Äänestys suoritetaan lippuäänestyksenä. Äänestämään tultaessa tulee varautua todistamaan henkilöllisyys (mukaan esimerkiksi ajokortti tai kuvallinen henkilökortti). Äänestämään saa tulla työaikana. Äänioikeutettuja ovat Superin varsinaiset jäsenet, jotka ovat äänestyspäivänä virka- tai työsuhteessa taikka toimeksiantosuhteessa Eksoteen.

EHDOKKAAT:

NRO 1. HEISKARI-SILVENTOINEN SARI (Ammattiosasto 711, Imatra, Leppärousku)
NRO 2. KOJO PAUL (Ammattiosasto 711, Imatra, varahenkilöstö)
NRO 3. LAITINEN KATJA (Ammattiosasto 714, Lappeenranta, varahenkilöstö/Pienniemenkadun palvelukoti)
NRO 4. LÖPPÖNEN MERVI (Ammattiosasto 503, Parikkala, Rautjärven hyvinvointiasema)

Lisätietoja molempiin vaalihin liittyen: Superliitto sekä super714[at]superliitto.fi